KROK 1
Klient dostarcza ekspres do siedziby firmy. Możliwy jest także odbiór ekspresu przez naszego technika w umówionym miejscu.
KROK 2
Nasz technik rozpoczyna naprawę od rozebrania ekspresu, oczyszczenia go i przeprowadzenia dokładnej diagnozy w celu określenia stanu urządzenia i znalezienia usterki.
KROK 3
Nasz technik kontaktuje się z klientem, omawia znalezione usterki i przedstawia kosztorys. Klient decyduje się na naprawę bądź nie.
KROK 4
Technik przystępuje do naprawy ekspresu. W końcowym etapie dokładnie go czyści zarówno wewnątrz jak i na zewnątrz, po czym rozpoczyna testy sprawdzające poprawne działanie urządzenia.
KROK 5
Klient informowany jest telefonicznie o gotowości maszyny do odbioru. Ekspres można odebrać z siedziby firmy. Możliwe jest również dostarczenie ekspresu przez naszego technika w umówionym miejscu.
Udzielamy 30 dni gwarancji.